خرید آنلاین و حضوری امکان ارسال به سرار کشور
تم مت گالا ۲۰۲۰

تم مت گالا ۲۰۲۰

مت گالا ۲۰۲۰

مت گالا نام مراسمی است که هر ساله در اولین دوشنبه ماه می در موزه متروپولتین برگزار می شود. هدف کلی و اصلی این مراسم دعوت از افراد ثروتمند و مشهور برای کمک های انسان دوستانه و خیریه ای می باشد.
البته این مراسم یکی از مرموزترین مراسمات در سطح جهانی می باشد و معمولا اخبار زیادی از درون آن و برنامه های آن منتشر نمی شود و خبرنگاران به عکاسی و تهیه گزارش از فرش
قرمز جشنواره بسنده می کنند.

همانطور که تا کنون متوجه شده اید، مت گالا نام یک مراسم خیریه اما پیونده خورده با دنیای مد و فشن می باشد. این مراسم که هر ساله در موزه متومتروپولیتن برگزار می شود از هنرمندان و سلبریتی های محدودی دعوت به عمل می آورد تا مبلغی را برای انجام کارهای خیرخواهانه جمع آوری کنند.
آنچه که باعث شده است پیوند میان مد و فش و مراسم خیریه مت گالا مستحکم شود و هر ساله این مراسم مورد توجه علاقه مندان مد و فشن گردد، این بوده است که در این مراسم هر ساله موضوعی برای طراحی لباس حضار این مراسم اعلام می شود.
افرادی که در این مراسم دعوت شده اند، از ماه قابل به فکر طراحی لباس خود مناسب با موضوع اعلام شده هستند. معمولا طراحی این لباس ها را برندهای برزگ مد و فشن به عهده می گیرند. تمامی استایل های این مراسم به سبك اوانگارد طراحی می شوند و دارای طراحی بسیار اغراق آمیز می باشدامسال از سوی مسئولان بزگراری این مراسم تم about time: fashion and duration معرفی شده است که اشاره مستقیمی به ارتباط زمان و فشن دارد. این تم در حالی انتخاب شده است که مت گالا امسال صد و پنجاهمین سال برگزاری خود را تجربه خواهد کرد.

تم مت گالا ۲۰۲۰ “about time: fashion and duration” (با موضوع مد و زمان ) است. مهمانان لباس خود را براساس تم انتخاب‌شده، برای فرش قرمز مراسم آماده می‌کنند.
موضوع مت گالای ۲۰۲۰ درباره فشن و زمان خواهد بود! هدف از این کار، الهام بخشیدن به شرکت کنندگان درباره‌ی چگونگی تغییر مد در طول دهه‌های گذشته و توسعه آن است.

آندره بولتون، که مسئولیت سرپرستی موزه متروپولیتن و همچنین برگزاری مت گالا ۲۰۲۰ را به عهده دارد در خصوص تم جشنواره ۲۰۲۰ اینطور توضیخ داده است:
تم سال آینده بر اساس اثری سینمایی از سالی پاتر به نام orlando انتخاب شده است. او در ادامه می گوید که این فیلم درباره سفر در زمان می باشد.
آندره بولتون در خصوص چگونگی انتخاب این تم اشاره کرد: تیلدا سویینتون با لباس فرانسوی قرن هجدهمی، وارد هزارتویی می شود و زمانی که از آن عبور می کند، لباس اش تغییر کرده و به لباس های قرن نوزده شبیه می شود. این همان صحنه خارق العاده ای است که توانست ایده انتخاب این تم را به ذهن مان بیاندازد.