خرید آنلاین و حضوری امکان ارسال به سرار کشور
استايل کلاسیک Clasic style

استايل کلاسیک Clasic style

شخصیتی با استایل کلاسیک نمایانگر ظاهری با سلیقه و آراسته است.شما محافظه کارانه تر از بقیه افراد مد گرا لباس می پوشید. کمد لباس شما پر از لباس های ساده و خنثی با رنگ های مشکی، خاکستری، آبی و بژ است. خط های صاف و منظم بر کمد شما حکم فرمایی می کنند. لباس های مورد علاقه شما مثل تاپ ها، ژاکت ها و… بیشتر از جنس های نرم و لخت با کمر تنگ هستند. ترجیح می دهید تا ظاهر و پوشش خود را ساده و رسمی نگه دارید. تمایل به ست کردن لباس ها ( مثل رنگ کیف و کفش ) در طبیعت و ذات استایل کلاسیک است. و تمایلی به مد های زود گذر که زیاد جلب توجه می کنند ندارید.رنگ شتری یک رنگ خنثی است و رنگ‌ های خنثی جزء جدایی ناپذیر استایل کلاسیک به شمار می‌ روند. بنابراین اگر شما طرفدار سبک کلاسیک باشید و پوشیدن لباس‌ های ساده‌ ای را که هرگز از مد نمی‌ افتند بر لباس‌ های رنگا رنگ مد روز ترجیح دهید شتری بهترین انتخاب برای شما است. این رنگ با سایر لباس‌ های سبک کلاسیک نیز ترکیبی عالی به وجود می‌ آورد مثل ترکیب یک بارانی شتری همراه با پوتین کلاسیک یک استایل ایده آل برای خانم‌ های کلاسیک پسند در فصل پاییز است.

استایل کلاسیک پایه و اساس شیک پوشی است. مشخصه ی اصلی این استایل یک زن منظم و تمیز با لباس ها و زیور آلات درخور و مناسب است. بانویی که این استایل کلاسیک را به تن می‌کند، شیک‌ پوش و جذاب است و از به نمایش گذاشتن اعتماد به نفس و قدرت کنترل خود بر دیگران ابایی ندارد. بانوی کلاسیک‌ پوش از در هر مجلسی که پا به درون می‌ گذارد، چشم‌ ها را به سمت خود می‌ چرخاند. مینیمال گرایی، ظرافت و زیبایی جزو زیرشاخه های این سبک فشن هستند. استایل کلاسیک همچنین به نوعی با استایل های نمایشی و طبیعی در ارتباط است

چگونه کلاسیک بپوشیم :

رنگ ها را بسنجید و بهترین رنگ را برای لباس های استایل کلاسیک که به نظر خنثی و بیحال نباشند انتخاب کنید. ظاهر خود را بهتر کنید و جنبه های شوخ، راحت و جذاب شخصیت خود را به نمایش بگذارید. به طور مثال یک سری ریزه کاری های جالب به ظاهر خود بیافزایید. مثل یک شال با رنگ های جذاب، زیور آلات و اکسسوری های مد روز، صندل هایی با بند چرمی و کیف دستی های کوچک و تخت. حتی می توانید مشخصه هایی از استایل کلاسیک را با بقیه استایل ها ترکیب کنید.

پالت رنگی‌ای که در این استایل دیده می‌شود به این صورت است :

رنگ‌مشکی،سورمه‌ای،یشمی،زرشکی،سفید،رنگ‌های خنثی مانند خاکستری،طوسی،رنگ‌های نود مانند قهوه‌ای،کرم،بژ

آیتم‌هایی که در این استایل می‌توانید، استفاده کنید :

ترنچ کت،کت‌های بارانی،کت و دامن‌های رسمی و شیک،کت و بلیزر،شلوار‌های پاچه گشاد،شلوار‌های کبریتی، دامن‌های تا روی زانو،لوفر‌ها،کفش‌های کلاسیک (فرم مردانه)،کیف‌های کراس بادی چرم،بوت‌های چرم،آستین بلند یقه اسکی و غیره…
شلوارهای فاق بلند پارچه ای که حالت کلاسیک دارند از گزینه های بسیار مناسبی برای استایل های رسمی و شیک هستند
در رنگ مشکی و سفید قابل ست کردن با لباس های زیادی هستند
شلوارهای فاق بلند ، راسته هستند که در انگلیسی به آنها cigarette pants می گویند.

این استایل می‌تواند برای هر مکانی مناسب باشد چون بسیار راحت و مینیمال است.لازم به ذکر است که در این استایل بهتر است مدل مو و آرایش خود را ساده نگه‌ دارید، چون استایل کلاسیک شما را بهتر نمایان می‌سازد.

استایل کلاسیک و مناسب کار :

ترکیب استایل کلاسیک و مناسب کار، همان‌طور که از اسم آن پیداست برای محیط کار و محیط‌های رسمی مناسب است.یکی از مهم‌ترین قوانین در دنیای مد و فشن این است که شما بدانید و آگاه باشید که کدام استایل را کجا استفاده کنید و از همه مهم‌تر این است که در محیط کار، در عین حال که استایلیش و خاص به نظر می‌رسید، مناسب و رسمی هم باشید! بلاخره هر لباسی یک جایگاه خاصی را می‌طلبد.

استفاده از کت‌وشلوار‌ها در دوخت و پارچه‌های مختلف بسیار رایج است.به عنوان مثال کت‌وشلوار اپل‌دار پترن‌دار (چهار‌خانه،راه‌راه،شطرنجی،گل‌گلی…)،کت‌وشلوار ساده‌ با رنگ‌های نود،خنثی،رنگ‌های مشکی و تیره یا حتی رنگ‌های شاد و روشن مانند صورتی،آبی آسمانی و غیره،پوشیدن کت‌ودامن هم به شکل کت‌وشلوار است و در هر رنگ و دوختی دیده می‌شود،کیف‌های چرم،کفش‌های کلاسیک مردانه یا پاشنه‌بلند‌های چرم هم دیده می‌شود. اکسسوری‌ها حتی‌الامکان ساده و مینیمال هستند.

در استایل کلاسیک جنس پارچه هایی که از آن ها لباس تهیه می شوند اهمیت زیادی دارند، پنبه، پشم و ابریشم الیافی هستند که پارچه های کلاسیک از آن تهیه می شوند. این پارچه ها باید بهترین کیفیت را در تولید داشته باشد.

یک خانم با استایل کلاسیک باید رفتار کلاسیک هم داشته باشد، وقار و متانتی که در پوشش شما مشاهده می شود باید در رفتارتان نیز مشهود باشد در غیر این صورت استایل شما ایراد خواهد داشت.